- 6
- Oct
Veel gestelde vragen over zwemmen in Coronatijd
Onderstaand vindt u vragen die vaak worden gesteld. Wij stellen het op prijs als u eerst kijkt of uw vraag hier tussen staat. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan een bericht achter via onderstaand formulier of bel 0252-414488 (i.v.m. drukte heeft de mail onze voorkeur. Alvast bedankt)
Algemene vragen
Hoe kan ik reserveren?
U kunt reserveren voor zwemles of zwemactiviteiten via onze webshop . Mocht het online niet lukken dan kunt u ons bellen via 0252-41 44 88.
Bij het online reserveren zijn de kosten €0,00. Mag ik gratis zwemmen?
Nee, het reserveren is gratis maar het zwemmen niet. Bij de receptie zal er een bezoek van uw abonnement worden afgeschreven voor toegang tot het zwembad. Heeft u geen abonnement, dan vragen wij u om een e-ticket aan te schaffen. Dit kan direct in de reserveringsmodule.
Is mijn reservering gelukt?
Als uw reservering is gelukt krijgt u van ons een bevestigingsmail. Heeft u de mail niet gehad. Dan is uw reservering waarschijnlijk niet gelukt. Na het “afrekenen”, dient u het scherm in beeld te krijgen, met de tekst, bedankt voor uw order. Helaas geeft onze bevestigingsmail nog geen info over de groep waarvoor u heeft gereserveerd. Ons systeem laat dat nog niet toe. We werken hard aan een oplossing.
De bevestiging van de email spreekt over expositie. Wat betekent dit?
Expositie betekent dat u een plekje heeft gereserveerd voor een specifieke tijd en activiteit. De reservering geldt alleen voor de door u gekozen activiteit, datum en tijd.
Wat gebeurt er als ik zonder reservering bij het zwembad komt?
U zal worden gevraagd aan de buiten de rij te wachten tot alle deelnemers binnen zijn. Mocht er nog een plekje zijn dan kunt u achteraan aansluiten. Om de doorstroming te bevorderen en het aantal bezoekers bij de balie te beperken, vragen wij u vriendelijk om de volgende keer van tevoren te reserveren. Dat kan online of telefonisch.
De datum waarop ik wil reserveren, staat er niet bij?
Het is mogelijk om twee weken vooruit te reserveren. Iedere vrijdag wordt er weer een week toegevoegd.
Vragen over zwemles
Wanneer beginnen de zwemlessen?
Zodra zwembad De Waterkanten weer open is, zullen de zwemlessen weer in Lisse gegeven worden.
Wanneer kan ik reserveren voor de zwemlessen?
Reserveren is mogelijk via onze website. Kijk hier.
Hoe ver vooruit kan ik reserveren?
U kunt 2 weken vooruit reserveren voor de zwemlessen. Elke vrijdagmiddag wordt er een nieuwe week vrijgegeven.
Voor hoeveel lessen mag ik per week inschrijven?
In eerste instantie hebben wij aangegeven dat iedereen maximaal 1 keer per week kan inschrijven. Inmiddels is gebleken dat wij meer capaciteit hebben, dus dat kinderen vaker dan één keer per week kunnen zwemmen. Indien u dit wilt, kunt u deze extra reservering ook online maken.
Wat gebeurt er met mijn abonnement als ik vaker kom zwemmen?
Het abonnement heeft een einddatum, maar ook een aantal beurten. Bij grote lesgroepen 6 en bij kleine lesgroepen 3. Zodra deze beurten op zijn, is het abonnement niet meer geldig. Binnen de geldigheid van de leskaart kan dus net zoveel lessen gevolgd worden als geldige beurten die nog resteren.
LET OP !Vanaf 18 juni zijn wij overgegaan naar de verkoop van losse lessen i.p.v. hele leskaarten. U kunt deze bij de kassa aanschaffen en vanaf nu is het niet meer mogelijk om online een abonnement te verlengen.
Waarom kan ik niet direct een losse les kopen bij het maken van een reservering?
Op dit moment zijn er nog veel geldige abonnementen in omloop waardoor wij nog niet over kunnen stappen naar de online verkoop van losse lessen. Dit zal op termijn wel gebeuren. Een reservering is dan niet meer gratis, maar u betaalt dan direct voor de gereserveerde les.
Zwemt mijn kind om de zelfde tijd als normaal?
Nee, u kunt zelf reserveren via ons online reserveringssysteem. U kunt zelf de dag en tijd kiezen. U word uiteraard wel geacht te reserveren voor het juiste niveau (kleur, of B, of C).
Hebben kinderen die normaal op een dag zwemmen voorgang op die dag?
Nee, de nieuwe reserveringen staan los van de oorspronkelijke plaats in de lesgroep.
Kan ik reserveren voor een kleine lesgroep?
Ja, u kunt reserveren voor de kleine lesgroep. U moet dan wel een volledige leskaart aanschaffen voor de kleine lesgroepen. Dit kan online of aan de kassa.
Mijn kind zwemt via het jeugdsportfonds. Kan hij/zij ook komen zwemmen?
Ja, u moet wel een plekje reserveren via de website.
Ik vind het nog niet verantwoord om mijn kind te laten zwemmen. Wat gebeurt er met de leskaart?
Er worden alleen lessen afgeschreven als uw kind komt zwemmen. Wij vragen u hier een melding van te maken via onderstaand formulier. De geldigheid van uw leskaart word verlengd.
Word ik op de hoogte gesteld van het aantal lessen dat er nog op de leskaart staat?
U kunt bij de receptie vragen naar het aantal lessen dat u nog op de kaart heeft staan. U wordt niet op een andere weg op de hoogte gesteld.
Gaan de zwemlessen door in de zomervakantie?
Aangezien de huidige omstandigheden rondom het COVID-19 virus onzeker zijn. Kunnen wij hierover nog geen duidelijkheid geven. Houd onze website de komende weken in de gaten voor meer informatie over de zomerlessen.
Het reserveren lukt niet, is er een handleiding?
Ja, kijk hier.
Is er ook privéles, gat les en zwemvaardigheid?
Nee, op dit moment bieden wij nog een beperkt rooster aan. Daar valt prive les, zwemvaardigheid en gat les nog niet onder.
Is mijn reservering gelukt?
Als uw reservering is gelukt krijgt u van ons een bevestigingsmail. Heeft u de mail niet gehad. Dan is uw reservering waarschijnlijk niet gelukt. Om uw reservering af te ronden, dient u door te gaan naar de winkelwagen en "af te rekenen", u krijgt vervolgens de tekst in beeld, bedankt voor uw order.
Helaas is geeft onze bevestigingsmail nog geen info over de les waarvoor u heeft gereserveerd. Ons systeem laat dat nog niet toe. We werken hard aan een oplossing.
Waar kan ik zien voor welke lesgroepen ik gereserveerd heb?
Via de webshop, inloggen, mijn profiel, historiek en overzichten en dan mijn abonnementen. Kijk hier
Op dit moment wordt nog hard gewerkt om ons online reserveringssysteem te optimaliseren, u kunt hier hinder van ondervinden en/of niet alle gegevens worden juist weergegeven. Bij twijfel, kunt u ons telefonisch of via mail bereiken (waterkanten@sportfondsen.nl). Wij hopen op uw begrip.
Gaan de zwemlessen door in de zomervakantie?
Aangezien de huidige omstandigheden van ons land rondom het COVID-19 virus onzeker zijn. Kunnen wij hierover nog geen duidelijkheid geven. Houd onze website de komende weken in de gaten voor meer informatie over de zomerlessen.